Email marketing funkcioniše i to veoma dobro. Na svu sreću, za ljude koje rade u B2B sferi, distribucija marketinških poruka nikada nije bila lakša.
Komunikacija nikada nije bila jednostavnija, a pogotovo dobijanje posebnih ponuda, popusta i rešenja za poslovanje. Ali i pored svih olakšica, postoji i dosta prepreka. Najveća je otvaranje primljenog emaila od strane klijenta. Ovde smo pobrojali najbolje savete kako bi vaša email marketing kampanja imala željene efekte.
Napravite ga odgovarajućim
Prava poruka za pravu publiku je kombinacija napravljena u raju – zapamtite ovo kada pravite spiskove klijenata sa email liste i kada pravite promotivni materijal. Ponudite im najbolja rešenja za uobičajene probleme i imaćete mnogo uspeha.
Angažujte ih
Pritisnuti dugme za slanje je lako, ali postarati se da ljudi otvore email nije. Budite svesni da je naslov najvažniji i da je on tu da zainteresuje čitaoce. Da li ste znali da se 80% naslova pročita, ali da se samo 20% emailova otvori?
Poenta naslova je odlučujući faktor da li će ljudi nastaviti da čitaju email dalje – napišite ga tako da bude zanimljiv i dobili ste pobednika. Svi mi dobijamo bezbroj emailova dnevno, sa brojnim ponudama, ali kako bi vaša odskakala od proseka – mora imati odličan naslov.
Pristupačnost
Bili biste zapanjeni statistikom broja ljudi koji i dalje nisu optimizovali emailove za mobilne uređaje. Ako podesite email sa posebnim ograničenjima u vidu ko može da ih otvori i na kojim uređajima – pripremite se za neuspeh. Postarajte se da je vaša B2B email kampanja namenjena i za mobilne uređaje.
Spam filteri
Algoritnmi i filteri za spam su veoma uznapredovali i marketing odeljenja se bore protiv vrlo pametnih spam filtera. Ako softver pokupi vašu email adresu, svi vaši pokušaji su uzaludni. Postoje brojni načini kako da zaobiđete spam filtere i postarate se da se vaš email ne označi. Znajte ih sve.
Personalizacija
Kvalitetni email softveri dozvoljavaju firmama (klijentima) da vrlo detaljno personalizuju svoje emailove i da ih naprave atraktivnim primaocima. Personalizacija u vidu imena, podataka i specifičnosti emaila ne samo da stvaraju bolji prvi utisak, nego i pospešuju poverenje klijenta u firmu i pomažu sa konverzijama.
Poverenje i vrednost brenda
Ako želite da izgradite poverenje klijenata i vrednost vašeg brenda, tada je dobro targetirana, kvalitetna i personalizovana email kampanja neophodna. Slanje poruka klijentima sa doslednim, kvalitetnim i redovnim emailovima će ih angažovati, ushititi i zainteresovati za vaš proizvod ili kompaniju.
Najbolje email marketing kampanje su one koje intrigiraju, angažuju i nude drugim kompanijama ili pojedincima ponude koje ne mogu da odbiju. Njihovo pridobijanje ovim putem će vas povesti na dug i uspešan put međusobne saradnje i dati vam mogućnost da u potpunosti iskoristite sve opcije B2B email marketinga.