110+ termina Social Media Marketinga – od F do K

Social media marketing
110+ termina Social Media Marketinga – od F do K

Poslednji put smo pisali o preko 110 termina iz Social Media Marketinga od slova A do slova E. Sada dodajemo još termina od slava F do slova K.

F

36) Facebook - Facebook je društvena medijska platforma koju je osnovao Mark Zuckerberg 2004. godine. Sajt povezuje ljude sa prijateljima, porodicom, poznanicima i preduzećima iz celog sveta i omogućava im da postave, dele i da imaju interakciju sa različitim sadržajima, poput fotografija i postavljanja novih statusa. Platforma trenutno ima oko 1,49 milijarde aktivnih korisnika.

37) Fans - Fanovi je termin koji se koristi da opiše ljude koji like-uju određeni Facebook Page.

38) Favorite - koji se prezentuje zvezdastom ikonicom na Twitteru, favorizovanjem se označava kreatoru posta ili sadržaja da vam se svidela njihova objava.

39) Flash Mob -  Flash Mob je velika grupa ljudi koja se iznenada okupi na javnom mestu, napravi neobičan i besmislen akt za kratko vreme, a zatim brzo raziđe. Termin Flash Mob se generalno primenjuje samo na skupovima koji se organizuju preko društvenih mreža, telekomunikacija, ili grupnih email-ova.

40) Flickr - Flickr je društvena mreža za online deljenje slika. Ova usluga omogućava korisnicima da skladište fotografije online i onda ih dele sa drugima putem profila, grupa, setova, i drugih metoda.

41) Forums – Poznat i kao oglasna ploča, forum je sajt za online rasprave – diskusije. Nastao je kao moderni ekvivalent tradicionalnoj oglasnoj tabli.

42) Follower - U društvenom okruženju medija, sledbenik se odnosi na osobu koja pretplati ili prijavi(subscribe-uje) na vaš nalog kako bi bio u toku sa svim novim objavama.

43) Follow Friday (#FF) - Follow Friday je trend sa heštegom #FF, koji se javlja svakog petka na Twitteru. Korisnici izaberu nečije korisničko ime i tweet-uju ga sa heštegom #FF drugim korisncima, tj. preporučuju drugima da zaprate tu osobu. Trenutno je u toku debata da li se ovaj trend lagano gasi.

44) Friends - Prijatelji je termin koji se koristi na Facebooku da predstavlja konekcije kojie pravite i osobe koje pratite. To su osobe za koje smatrate da su dovoljno prijateljske da možete da im date uvid u vaš Facebook profil i da imaju online interakciju sa vama.

G

45) GaggleAMP - GaggleAMP je društvena marketinška platforma koja omogućava kompanijama da ojačaju online prisustvo svog zaposlenog kako bi se povećala svest o brendu i proširila online rasprostranjenost.

46) Geotag – Geotag-ovi su lokacione koordinate koje se mogu povezati sa određenim sadržajem na mreži. Na primer Instagram korisnici često koriste geotagiranje da naglase gde je njihova fotografija uslikana.

47) GIF - GIF je akronim za Graphics Interchange Format. U društvenim medijima, GIF služi kao mali oblik animacije i filmskog klipa.

48) Google Chrome - Google Chrome je besplatan internet pretraživač napravljen od strane Google-a koji se u potpunosti integriše sa Google pretragom i svim drugim Google-ovim aplikacijama.

 49) Google Documents - Google dokumenti su grupa kancelarijskih aplikacija baziranih na internetu koja sadrži alate za obradu teksta, prezentacija, analizu tabela, itd. Svi dokumenti čuvaju se i ispravljaju na mreži i omogućavaju da više ljudi sarađuje na istom dokumentu u realnom vremenu.

50) Google+ - Google+ je društvena mreža razvijena od strane Google-a. Ona služi kao platforma korisnicima da se povežu sa prijateljima, porodicom i poslovnim kontaktima, omogućavajući im da dele fotografije, šalju poruke i imaju interakciju sa sadržajem. Google koristi "+1" kao ekvivalent za Like na Facebooku ili Instagramu.

H

51) Handle - Handle je termin koji se koristi da opiše nečiji @username na Twitteru. Na primer, Labnetov Handle je @LabnetTweets.

52) Header image – tj slika u zaglavlju se odnosi na veliku fotografiju prikazanu na vrhu vašeg profila na Twitteru. Header image se često naziva banner slika na LinkedIn-u ili cover slika na Facebook-u.

53) Hangout - Hangout je video servis na Google+ koji vam omogućuje video chat sa do 10 Google+ korisnika u isto vreme. Možete imenovati ove razgovore, gledati YouTube video snimke tokom njih, otvorite Google Doc sa kolegama, i još mnogo toga.

54) Hashtag - Hešteg je oznaka koja se koristi na raznim društvenim mrežama kao način da se obeleže poruke. Hešteg je reč ili fraza kojoj prethodi "#" (npr #SocialMedia) Društvene mreže koriste hešteg za kategorizaciju informacija i za lako pretraživanje od strane korisnika.

55) HTML – Hyper Text Markup Language (HTML) je programski jezik za internet stranice. Zamislite  HTML kao cigle i malter svake stranice na Internetu. On pruža sadržaj i strukturu dok CSS dodaje stilizaciju. HTML se promenio tokom godina i trenutno je na vrhuncu svoje verzije: HTML5.

I

56) Impressions –Impression se odnosi na način na koji marketing odeljenja i oglašivači prate kada je oglas „prikazan“  i pobrojan.

57) Inbound marketing - Inbound marketing je stil marketinga koji koristi tehniku marketinga na bazi dozvole za pridobijanje potencijalnih kupaca, njihovo konvertovanje u klijente, buduće „ambasadore brenda“ i analizu celokupnog procesa. Inbound marketing koristi taktiku i alate kao što su SEO, blogovanje, društvene mreže, vođenje na sajt, e-mail marketing, negovanje klijenata i niša kojim su dovedeni, automatizaciju marketinga, istraživanje, personalizaciju i CRM.

58) Instagram - Instagram je aplikacija za deljenje fotografija koja omogućava korisnicima da slikaju, primene filtere na svojim slikama i dele fotografije odmah na Instagram i druge društvene mreže kao što su Facebook, Flickr, Twitter, Foursquare i dr. Aplikacija je usmerena ka mobilnim korisnicima i ima više od 300 miliona korisnika.

59) Instant Messaging - instant poruka (IM) je oblik direktne tekstualne komunikacije u realnom vremenu između dve ili više osoba. Napredniji instant messaging softveri omogućavaju naprednije nivoe komunikacije, kao što su glasovni ili video pozivi.

K

60) Klout - Klout je mera društvenog uticaja. On omogućava korisnicima da povežu različite društvene mreže kao što su Facebook, Flickr, YouTube, itd. i onda daje svakom korisniku njegov Klout rezultat. Rezultat je do 100 - što je veća ocena, više uticaja imate u društvenom svetu.

Nastaviće se...

Blog post

Značenja email fraza

U današnje vreme svi mi šaljemo mnogo mejlova, na poslu, kod kuće i sa telefona. Da li znate šta znače najpoznatije email fraze? Čitajte dalje kako biste saznali koje razlike postoje u mogućnostima primanja i slanja mejlova.

it podrškaonline marketing
Blog post

Rečnik termina mobilnog marketinga koje morate znati

Mobilni marketing je relativno novo polje sa specifičnim terminima koji se najčešće koriste na engleskom jeziku. Sa ciljem da budete bolji mobilni marketing ekspert potrebno je da poznajete terminologiju. Od SoLoMo-a do SDK-a, pobrojaćemo najvažnije termine mobilnih termina.

social media marketingonline marketing
Blog post

110+ termina Social Media Marketinga – od A do E

Za većinu ljudi, tweetovanje, stavljanje hashtagova na Instagram fotografiju i slanje pozivnice za Facebook događaj je postalo deo svakodnevnice. (U stvari, ako imate dovoljno prakse, verovatno sve tri stvari radite odjednom.)

social media marketingonline marketing
Blog post

110+ termina Social Media Marketinga – od L do P

Nastavljamo sa temom najčešćih termina Social Media marketinga. U ovom postu se bavimo terminima od slova L do slova P.

social media marketingonline marketing
Ostavite Vaš komentar
POŠALJITE KOMENTAR
dhiya 25.05.2016.

Really i enjoyed very much. And this may helpful for lot of peoples. So you are provided such a nice and great article within this.