Nagrade za Razvoj elektronskog poslovanja

B2C Online marketing
Nagrade za Razvoj elektronskog poslovanja

Možemo da se pohvalimo da su dva naša klijenta – Data Status i TV Shop dobili e-Trustmark priznanje za razvoj elektronskog poslovanja.

Načinom poslovanja, sigurnošću online kupovine, pouzdanim sajtom i dostupnošću informacija, zaslužili su nagradu.
 
Razvoj elektronskog poslovanja je projekat Republike Srbije finansiran od strane Evropske unije sa ciljem povećanja konkurentnosti privrede, posebno malih i srednjih preduzeća.
 
Mala i srednja preduzeća i preduzetnici dobijaju direktnu podršku za učešće u elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju koja će njihovim proizvodima i uslugama olakšati pristup međunarodnom tržištu i smanjiti troškove. Projekat takođe podstiče učešće potrošača u cilju što boljeg prihvatanja elektronske trgovine među građanima.
 
Jedan od ciljeva projekta Razvoj elektronskog poslovanja je unapređenje kvaliteta domaćih internet prodavnica. Stoga je projekat pružio mentorsku podršku malim i srednjim preduzećima, kao i preduzetnicima posvećenim dostizanju visokih standarda u elektronskoj trgovini za dobijanje oznake poverenja (E-Trustmark).
 
Oznaka poverenja u elektronskoj trgovini (E-trustmark) koju dodeljuje projekat Razvoj elektronskog poslovanja u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija i Ministarstvom privrede Republike Srbije predstavlja inicijativu za uvođenje E-Trustmark principa i praksi u poslovnu zajednicu Republike Srbije.
 
Svrha ove oznake je uspostavljanje poverenja između internet trgovaca/pružalaca usluga i potrošača koji koriste elektronsku trgovinu.  Uspostavljanje poverenja između trgovaca i potrošača stimulisaće elektronsku trgovinu kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom tržištu i imaće pozitivan uticaj na privredu Republike Srbije.
 
Mala i srednja preduzeća i preduzetnici koji su stekli pravo da na svom vebsajtu prikažu oznaku poverenja projekta Razvoj elektronskog poslovanja (e-Business Development Project e-Trustmark) prethodno su prošla pažljivu procenu i dokazala da ispunjavaju kriterijume definisane u okviru projekta Razvoj elektronskog poslovanja.
 
Preduzeća i preduzetnici kojima je dodeljena ova oznaka poverenja dokazali su da: pružaju jasne informacije o svojoj kompaniji, posluju u skladu sa zakonom, pružaju jasne, tačne i detaljne informacije o svojim proizvodima/uslugama i procesu kupovine; informišu potrošače o njihovim pravima koja se odnose na reklamaciju i odustanak od ugovora o kupovini.

Ponosni smo što smo deo njihovog puta ka uspehu.
Blog post

6 taktika koje pretvaraju kupce u lojalne kupce

Kao neko ko poseduje web shop, uvek se nadate većem broju poseta i prodatih artikala. Sa toliko načina koji trenutno postoje za konverziju kupaca, ponekad je teško odlučiti gde tačno početi.

b2conline marketing
Blog post

Šta vam kvari online prodaju?

Da li imate puno posetioca na sajtu, ali malo ostvarenih kupovina? Drugačije rečeno da li imate problema sa konverzijama kupaca? Ovo je nešto sa čim mnoge prodavnice imaju problema. Ali ne brinite, može se popraviti.

b2c
Ostavite Vaš komentar
POŠALJITE KOMENTAR