Dosta ljudi iz B2B marketing sfere provede ciljajući u marketing kampanji individue koje nikada neće postati kupci.
Vaša marketing/mail baza je prepuna kontakata koji nikada neće postati klijenti.
Čak i ako uredno održavate i čistite Vaše baze, postoje neki kontakti koji će uvek biti premali, preveliki ili jednostavno neki sa kojima nikada nećete moći da sarađujete.
Razne vrste ljudi dolaze na Vaš sajt. Bilo da imate protok na sajtu od nekoliko hiljada do nekoliko stotina hiljada ljudi mesečno, većina njih nema potencijal da postane klijent.
A da ne pričamo o banerima za B2B, gde je većina posetilaca čak i najbolje targetiranih sajtova neće postati Vaša klijentela.
Problem je u tome što stvarno ne želite da se svako registruje.
Ne želite da svi provode vreme na Vaše sajtu. Ne želite da svi kliknu na vašu reklamu. Vas interesuju samo ljudi koji mogu postati kupci.
Verovatnoća da većina ovih ljudi postane Vaš kupac je ravna nuli. A to znači da podešavate Vašu kampanju na osnovu ljudi koji Vas suštinski ne interesuju kao ciljna grupa.
B2B poslovanja su danas prenatrpana „bukom“ koju dobijaju od aktivnosti, koja se prati i registruje, ljudi koji nikada neće kupiti.
Vaše A/B testiranje je podešeno na prosečnog posetioca sajta, na onog koji Vas zapravo ne zanima. Vaši izveštaji se baziraju na osobama koji Vam nikada neće doneti ni dinar.
Kako biste izbegli „buku“ potrebno je da preskočite velike brojeve u vašim izveštajima.Lajkove, posete, pa čak i registracije. Te cifre predstavljaju sve, a Vi ne želite da se fokusirate na sve.
Treba da targetirate i podelite svoju kampanju preko grane industrije kojom se bavite, preko prethodnih marketinških planova i uloga. Treba da identifikujete publiku koja će najverovatnije kupovati i onda preusmerite svoj trud i prilagodite marketing na osnovu te nove publike.
Vaš korak
Da li ste spremni za novi korak u svom poslovanju, da izbegnete „buku“ i da se fokusirate samo na onu publiku koja će Vam stvarno doneti profit?