6 taktika koje pretvaraju kupce u lojalne kupce

B2C Online marketing
6 taktika koje pretvaraju kupce u lojalne kupce

Kao neko ko poseduje web shop, uvek se nadate većem broju poseta i prodatih artikala. Sa toliko načina koji trenutno postoje za konverziju kupaca, ponekad je teško odlučiti gde tačno početi.

Ovde ćemo se baviti sa 6 taktika koje se odmah mogu uspostaviti i doneti vam verne kupce.

1. Napravite automatsku email kampanju

Kada je reč o konverzijama, najbolji medij za iste je email. Po statistikama povratna investicija za email kampanje 4,300%, ako vam to nije dovoljna cifra pogledajte:
 
80% ljudi kaže da pored ličnih mejlova dnevno prima i marketinške mejlove.
70% ljudi iskoristi kupone ili popuste koji su im bili ponuđeni putem mejla
60% ljudi kaže da su se prijavili za biltene (newsletter) kako bi dobijali specijalne ponude
Ako do sada niste imali email kampanju, krajnje je vreme.

2. Dodajte na sajt popup za email

Ako imate problema sa brojem osoba prijavljenih za mailing listu, ova taktika je pravo rešenje za Vas. Iako se svakodnevno sustrećete sa popup-ima za prijave, pa Vas čak pomalo i nerviraju, sva istraživanja pokazuju da je ovo ipak najbolja taktika za prijavu sa najmanjim negativnim efektom.
 
Dodajte popup prozor kako biste napravili mailing listu i započeli email kampanju.

3. Kolica za kupovinu

Recimo da neko dođe na Vaš sajt, provede neko vreme pregledajući ponudu i nađe proizvode koje stavi u korpu, ali ne finalizuje kupovinu. Kada se nakon nekog vremena vrati na sajt, korpu nađe praznu zbog isteka vremena.
 
Ovo je jako frustrirajuće za kupce i razlog zobg kojeg gubite prodaju. Po istraživanjima, 35% kupaca kupovinu finalizuje nakon 12 sati, a 21% nakon 3 dana. 
Kolica za kupovinu na sajtu treba podestiti da ne ograničavaju vremenski kupovinu tačnije da čuvaju sadržaj istih duži vremenski period.

4. Upečatljivo CTA (Call To Action) dugme

CTA dugmad su jaka taktika koja se često zanemaruje. Ne postoji ništa jednostavnije i efikasnije od naglašavanja sledećeg koraka u putu do konverzije. Efekat CTA dugmeta je veoma značajan pri privlačenju veće pažnje na nešto što želite da naglasite ili na neku radnju koju želite kupac da uradi.

5. Ohrabrujte preporuke

Marketing preko preporuka je jedan od najsnažnijih načina da privučete nove kupce. Jednostavno rečeno preporuka koja se prenosi od jednog kupca do njegovih prijatelja, porodice i okruženja, povećava verovatnoću da ćete povećati broj prodaja za 77%. Veliki broj ljudi više veruje preporukama bliskih ljudi nego reklamama.

6. Pišite odlične opise proizvoda

Pisanje odličnih opisa proizvoda se može smatrati vidom umetnosti. Nije samo umetnost, već je i veoma važan segment u online poslovanju. Proizvodi koji imaju detaljne i interesantne opise se mnogo bolje prodaju od onih gde ne postoji opis ili je opis preuzet od proizvođača. Na žalost dosta ljudi zanemaruje ovaj deo web shopa i na ovaj način gubi potencijalne kupce.
 
Nadamo se da ste saznali nešto novo zahvaljujući ovom tekstu.
 
Blog post

Kako da bolje osmislite svoju idealnu personu?

Idealna persona je u marketingu izmišljena osoba koja se zamišlja kao potencijalni klijent, po kojoj se pripremaju marketinške akcije. Naravno svaka kompanija ima više idealnih persona po kojima kreira buduće akcije.

b2bb2csocial media marketingonline marketing
Blog post

Šta vam kvari online prodaju?

Da li imate puno posetioca na sajtu, ali malo ostvarenih kupovina? Drugačije rečeno da li imate problema sa konverzijama kupaca? Ovo je nešto sa čim mnoge prodavnice imaju problema. Ali ne brinite, može se popraviti.

b2c
Blog post

Nagrade za Razvoj elektronskog poslovanja

Možemo da se pohvalimo da su dva naša klijenta – Data Status i TV Shop dobili e-Trustmark priznanje za razvoj elektronskog poslovanja.

b2conline marketing
Ostavite Vaš komentar
POŠALJITE KOMENTAR