U proseku, samo nekoliko sekundi je potrebno nekoj osobi da utvrdi da li želi da ostane na Vašem sajtu ili da svoje poverenje prepusti nekom drugom. To je ona razlika između očekivane prodaje i gubitka kupca. Deo te odluke zasniva se na tome da li vaš sajt smatra pouzdanim.
Pripreme za mobilne verzije sajtova privlače mnogo pažnje u poslednje vreme. Prošle nedelje je Google izbacio pozamašan algoritam koji stavlja naglasak na mobilnu upotrebljivost kao ključni faktor rangiranja.
Postoje trenuci kada pretražujem neko preduzeće, bend, restoran, šta god, a prvi rezultati su Google+ stranica, Foursquare stranica, ili ono najgore Facebook strana. Bez pravog web sajta. Ovo se uglavnom dešava sa malim ili novim preduzećima.
Ovim tekstom završavamo priču o dizajnu jednostraničnog sajta. Teme kojom ćemo se baviti su najbolja rešenja za one page sajtove.
U prethodnom tekstu smo se bavili prednostima koje donose sajtovi od jedne stranice. U nastavku ćemo obratiti temu kada, a kada ne se koristi sajt od jedne stranice.